بیمه پشتیبان شهروند رایانه

پشتیبان رایانه 

پشتیبان کامپیوتر

بیمه پشتیبان رایانه 

هزینه پشتیبانی رایانه

بیمه پشتیبان رایانه، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه، یکی دیگر از مقوله‌ هایی محسوب می‌شود که این روز ها مثل سایر بیمه ها مورد استقبال واقع شده است که تنها مجموعه ارائه دهنده واقعی این نوع بیمه در سراسر کشور عزیزمان ایران زمین فقط شرکت اِیتوک پِرگاس دِنیز در قالب طرح  شهروند رایانه می باشد . در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با جزئیات بیمه پشتیبان کامپیوتر شهروند رایانه صحبت کنیم. بنابراین با بیمه پشتیبان شهروند رایانه همراه باشید.
بیمه پشتیبان شهروند رایانه

بیمه پشتیبان رایانه چیست

بیمه کردن خدمات عیب یابی، این روزها با توجه به افزایش نرخ دلار و زیاد شدن قیمت این دستگاه ها به امری لازم و ضروری در بین کاربران تبدیل شده است. اما بیمه کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه دقیقا چه معنا و مفهومی دارد؟
خوشبختانه مفهوم بیمه کردن به طور کلی یک مفهوم ساده و قابل درک بوده که از دیرباز به مقوله‌ای جا افتاده در بین افراد تبدیل شده است. برای مثال زمانی که شما خودروی خود را بیمه شخص ثالث می‌کنید، هر زمان تصادفی صورت گیرد و مقصر تصادف شما باشید، شرکت بیمه گذارتان خسارت خودروی مقابل را پرداخت می‌کند. حال اگر بیمه بدنه هم داشته باشید، می‌توانید خسارت خودروی خودتان را هم از شرکت بیمه و بیمه گذار دریافت نمایید. دقیقا شرایط مشابه برای بیمه پشتیبان کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه هم وجود دارد. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با بیمه پشتیبان کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه صحبت می‌کنیم. با بیمه پشتیبان شهروند رایانه همراه باشید.برای آشنایی بیشتر با بیمه پشتیبان کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه توصیه می‌کنیم حتما مطالب ذیل را به طور کامل مطالعه فرمایید.
 
جهت کسب مشاوره بیشتر در خصوص بیمه پشتیبان رایانه با مشاوران اِیتوک تماس حاصل نمایید.
02632402966   |   09383334803

خدمات بیمه پشتیبان رایانه

 ماهیت و اصل بیمه پشتیبان شهروند رایانه، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه و دیگر گجت های الکترونیکی هم به شیوه مشابه است. به عنوان مثال زمانی که شما لپ تاپ خود را بیمه می‌کنید، قراردادی با یک شرکت رایانه ای و الکترونیکی ایتوک پرگاس دنیز عقد خواهید کرد که به موجب آن شرکت ما موظف می‌شود در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه و خراب شدن آن از شما هزینه بازبینی و عیب یابی را دریافت نکند. اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که هزینه عیب یابی در گارانتی هم توسط شرکت گارانتی کننده پرداخت می‌شود! پس چه تفاوتی مابین گارانتی و بیمه پشتیبان کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت و غیره وجود دارد؟ در بخش بعد به این سوال هم پاسخ می‌دهیم.

تفاوت بیمه پشتیبان رایانه با گارانتی

بیمه و گارانتی کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه دو مقوله کاملا متفاوت هستند. ماهیت امر در رابطه با تفاوت گارانتی و بیمه پشتیبان کامپیوتر و لپ تاپ هم به شیوه مشابه خواهد بود. گارانتی مربوط به زمانی می‌شود که شما به تازگی یک کامپیوتر، لپ‌تاپ یا موبایل را خریداری می‌کنید. در این شرایط چون دستگاه و قطعات بکار رفته در آن کاملا نو هستند، شرکت گارانتی کننده موظف می‌شود بدون دریافت هزینه عیب یابی دستگاه را انجام دهد.دقت داشته باشید که گارانتی فقط مربوط به زمانی می‌شود که دستگاه نو باشد و در مدت معینی پس از خرید قابل استفاده است و پس از آن جهت بازبینی و عیب یابی از شما هزینه دریافت خواهد شد.
نکته بعدی این است که بیمه پشتیبان رایانه شهروند رایانه برخلاف گارانتی هیچ ارتباطی به نو بودن دستگاه ندارد؛ یعنی اینطور نیست که فقط بتوانید رایانه یا لپ تاپ نوی خودتان که به تازگی خریداری کرده‌اید را بیمه کنید، بلکه می‌توانید کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه که به عنوان مثال 2 سال پیش خریده بودید را هم حالا برای مدت زمان 1 سال جهت پشتیبانی خدمات بیمه نمایید.شرکت رایانه ای و الکترونیکی اِیتوک پِرگاس دِنیز با کسب بیش از 98 درصد رضایت مشتریانش بدون تردید هم اکنون تنها شرکت و بهترین شرکت ارائه خدمات بیمه پشتیبان در ایران است. بنابراین اگر به دنبال بهترین کیفیت هستید، توصیه می‌کنیم از خدمات بیمه پشتیبان کامپیوتر و لپ تاپ  شرکت رایانه ای و الکترونیکی ایتوک پرگاس دنیز استفاده به عمل آورید.
 

مزایای استفاده از بیمه پشتیبان رایانه

مطمئنا بیمه برای آن دسته از گجت هایی مهم و حیاتی تر خواهد بود که بیشترین استفاده را از آن ها به عمل می‌آورید. شاید بیمه پشتیبان رایانه برای اشخاص خیلی واجب نباشد اما برای شرکت هایی که از چندین سیستم کامپیوتری بهره‌مند هستند و سیستم هایشان اطلاعات مهمی را در خود ذخیره می‌کنند، بیمه پشتیبان کامپیوتر می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در سمت مقابل بیمه لپ تاپ برای آن دسته از افرادی مناسب است که کار خود را با لپ تاپ انجام می‌دهند و اگر در عملکرد لپ تاپشان مشکلی به وجود آید، کسب و کارشان با مشکل رو به رو می‌شود. مطمئنا بیمه کردن لپ تاپ برای این دسته از افراد یک اقدام عالی خواهد بود. بدین ترتیب دیگر نگران بروز هیچ مشکلی برای رایانه و لپ تاب نخواهید بود چون خیالتان از بابت بیمه پشتیبان جهت عیب یابی دقیق دستگاه راحت است و خیال شما را از بابت عدم پرداخت هزینه های مازاد راحت خواهد کرد و نیز این نوع بیمه برای انواع گوشی موبایل کاملا حیاتی می باشد .بنابراین مشخص کردن این مسئله که آیا باید از خدمات بیمه پشتیبان کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه شهروند رایانه استفاده کنید یا خیر کاملا بر عهده شماست. مسلماً اگر خیلی از کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت خود استفاده نمی‌کنید، لزومی مبنی بر بیمه کردن آن هم نخواهید داشت ولی اگر کارتان با لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی همراه هست، توصیه می‌کنیم از بیمه پشتیبان کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه، شهروند رایانه شرکت رایانه ای و الکترونیکی ایِتوک پِرگاس دِنیز استفاده به عمل آورید.شما عزیزان می‌توانید به منظور بیمه کردن کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه و غیره خود از خدمات بیمه پشتیبان شهروند رایانه شرکت رایانه ای و الکترونیکی اِیتوک پِرگاس دِنیز استفاده به عمل آورید. این شرکت هم اکنون تنها شرکت ارائه دهنده سرویس بیمه پشتیبان کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و انواع گوشی همراه و غیره در ایران است.

 اهداف بیمه پشتیبان رایانه

بیانیه‌ی چشم انداز، بر فردا و آن‌چه یک سازمان قصد دارد سرانجام به آن دست یابد، تمرکز دارد. بیانیه‌ی ماموریت بر امروز و آن‌چه یک سازمان جهت تحقق آن تلاش می‌کند، تمرکز دارد. وجود هر دو برای هدایت سازمان در مسیر رسیدن به اهداف، ضروری است.ماموریت، چشم انداز، ارزش‌ها. همیشه، همه‌ی ما بارها و بارها این سه واژه را‌ آن‌چنان با سرعت و در کنار هم به زبان آورده‌ایم که شاید برای‌مان به یک شعار کلیشه‌ای یا یک عبارت ثابت تبدیل شده باشند – با این حال، در حقیقت، این سه واژه مفاهیم کاملا متفاوتی برای سازمان‌ها به همراه دارند.ولی گاهی این تفاوت‌ها، به خصوص میان بیانیه ماموریت و چشم انداز، کم رنگ به نظر می‌رسند ولی هنگامی که صحبت از هدایت و مدیریت شرکت در امروز و فردا به میان می‌آید، وقتی پشت سکان هدایت قرار می‌گیرید، قطعا نمی‌خواهید دچار دردسر شوید و همین مسائل درباره‌ی بازاریابی محتوا نیز صادق هستند.
 
خدا را با خِرد، تکنولوژی را با اِیتوک صدا بزن
 
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد*