- صفحه اصلی
- خدمات
- بیمه پشتیبان شهروند رایانه
- پشتیبانی سخت افزاری
پشتیبانی سخت افزاری
خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت اِیتوک در زمینه خدمات شبکه میباشد. پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز شرکتها، مؤسسات، کارخانجات، سازمانها، آموزشگاهها ، هتلها و … در حوزه انفورماتیک است. رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزههای کسب و کار موجب شده است که تمامی محیط های تجاری ، اداری ، صنعتی ، آموزشی و … نیاز مبرم و شدیدی در زمینه پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه و سرویسهای مرتبط با آن احساس کنند. کارشناس پشتیبانی شبکه تصمیم میگیرد که چگونه سیستم ها را ارتقاء و بهبود دهد. زمانی که یک شرکت یا سازمان، زیرساخت ارتباطی خود را ارتقاء میدهد و یا چند سیستم جدید نصب و راه اندازی می کند، کاری است که یک کارشناس پشتیبانی شبکه حتماً باید آن را مدیریت کند.
پشتیبانی نرم افزار شبکه
خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه میباشد. که شامل نگهداری از نرم افزارها و بکآپگیری و پشتیبانگیری از تمامی اطلاعات و نرمافزارهای موجود و همچنین مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات میباشد.
- نصب و آپدیت ویندوز سرور
- رفع ایرادات احتمالی نرم افزارها
- نصب و ارتقاء نرمافزارهای شبکه
- نظارت بر امنیت تمامی سیستمها، به ویژه اینترنت
- پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات و دیتاهای شرکت
- پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات شبکه های کامپیوتری
پشتیبانی سخت افزار شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آیتی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، سیستمهای کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… میباشد.
مشاوره شبکه آنلاین جهت خرید تجهیزات
مانیتورینگ تجهیزات شبکه به صورت آنلاین
بازدیدهای دورهای به منظور مراقبت و پیشگیری از خرابی
نصب و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری شبکه
عیب یابی و رفع خرابی تجهیزات سخت افزاری شبکه
عیب یابی و رفع خرابی زیرساخت و پسیو شبکه
هزینه پشتیبانی سخت افزاری