- صفحه اصلی
- خدمات
- بیمه پشتیبان شهروند رایانه
- خدمات پشتیبانی رایانه از راه دور(رایگان)
خدمات پشتیبانی رایانه از راه دور(رایگان)
خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور، به فرد اجازه دسترسی به کامپیوتر یا شبکه از یک فاصله جغرافیایی معین را می دهد. دسترسی از راه دور به کاربران این امکان را میدهد تا به سیستمهایی که به آنها نیاز دارند در زمانی که از لحاظ فیزیکی بسیار دور هستند، متصل شوند. این امر به ویژه برای کارمندانی که در دفاتر شعبه کار میکنند بسیار حیاتی است. خدمات شبکه یکی از موارد پشتیبانی و نگهداری شبکه است که شرکت اِیتوک آن را برای مشتریان خود به صورت ریموت انجام می دهد. برای دریافت خدمات پشتیبانی رایانه از راه دور با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.
02632402966 | 09383334803
دسترسی به شبکه از راه دور
دسترسی از راه دور به کاربران این امکان را میدهد که به فایلها و سایر منابع سیستم بر روی هر دستگاه یا سرورهایی که در هر زمان به شبکه متصل میشوند، دسترسی داشته باشند، بهرهوری کارمندان را افزایش می دهد و آنها را قادر می سازد تا بهتر با همکاران خود در سراسر جهان همکاری کنند.همچنین یک استراتژی دسترسی از راه دور به سازمانها این امکان را میدهد تا بدون توجه به مکان، بهترین استعدادها را استخدام کرده، باگ ها را حذف کرده و همکاری بین تیمها، ادارات و مکانها را ارتقا دهند.
خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور
متخصصان پشتیبانی فنی از دسترسی از راه دور برای اتصال به کامپیوترهای کاربران از مکانهای دور برای کمک به آنها در حل مشکلات با سیستمها یا نرمافزارهای خود استفاده میکنند. خدمات شبکه از راه دور می تواند هزینه های سازمان را کاهش داده و همچنین به انجام کارهای پشتیبانی نیمه وقت سرعت ببخشد.یک روش رایج برای دسترسی در خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور از طریق اتصال VPN است. یک VPN یک اتصال ایمن و رمزنگاری شده روی یک شبکه مانند اینترنت ایجاد میکند. فنآوری VPN به عنوان راهی برای قادر ساختن کاربران راه دور و دفاتر شعبه برای ورود ایمن به سرورهای شرکت و سایر منابع توسعه داده شده است.