پشتیبانی نرم افزاری

کارشناس پشتيباني نرم افزار مانند کارشناس استقرار، معمولا در شرکت هاي توليد کننده نرم افزار و يا مراکز تعميرات و پشتيباني، وظيفه حل مشکلات کاربران نرم افزار را بر عهده دارد. در اغلب شرکت هاي توليد کننده نرم افزار يک بخش به نام واحد پشتيباني وجود دارد که در آن افراد متخصص پشتيباني به ارائه خدمات به مشتريان شرکت مي پردازند. ما در شرکت کامپیوتری اِیتوک پشتیبانی نرم افزاری در تمامی مراحل را ارئه می دهیم شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مجموعه همراه باشید.

خدمات پشتیبانی نرم افزاری

در صورتي که شما کارشناس پشتيباني از نرم افزارهاي شرکت مايکروسافت (توليد کننده سيستم عامل Windows و برنامه هاي کاربردي مثل Office ) باشيد، در طول روز احتمالا کاربران بسياري که از نرم افزارهاي مذکور استفاده مي کنند از طريق مختلف مثل ايميل، تلفن، چت آنلاين و يا سرويس هاي خاص شرکت، با شما ارتباط برقرار کرده و براي حل مشکلات بوجود آمده در نرم افزار يا پاسخ به سوالات شان، از شما درخواست راهنمايي و کمک مي کنند و شما بايد مشکلات آنها را حل کرده و يا اينکه به سوالات فني و تخصصي آنها پاسخ بگوييد.ممکن است که شما کارشناس پشتيباني نرم افزار در يکي از شرکت هاي ايراني توليد کننده محصولات نرم افزاري مالي و حسابداري باشيد. در اين صورت ممکن است يک کاربر از شرکت مشتري با شما تماس بگيرد و در خصوص ايجاد اشکال در صدور سند حسابداري در سيستم نرم افزاري از شما سؤال نمايد. در اين حالت شما بايد بهترين راه حل را براي رفع مشکل مشتري سازمان خود پيدا کرده و به او پيشنهاد کنيد. در 2 مثال فوق و مثال هايي از اين قبيل، شما به عنوان يک کارشناس خبره پشتيباني لازم است نسبت به وظايف خود کاملا آگاه بوده و از تخصص بالايي در کار خود برخوردار باشيد، چون در غير اين صورت امکان ارائه خدمات مناسب به مشتريان را نخواهيد داشت. 

 هزینه خدمات پشتیبانی نرم افزاری

نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد*